راهنمای خرید بهترین پاور بانک

در حال حاضر گوشی های هوشمند چنان نقش پررنگی در زندگی های اکثر ما بازی می کنند که تصور چند ساعت خاموش شدن آنها هم غیر ممکن است! در واقع اغلب ما دیگر نمی توانیم بدون گوشی های هوشمند خود روز را سپری کنیم. چرا که برای بسیاری از فعالیت ها از جمله ارتباط با دیگران و حتی اطلاع از اخبار و رویدادها، به اسمارت فون ها وابسته هستیم. تمام شدن شارژ گوشی های موبایل با توجه به استفاده زیاد از آنها در طول روز، امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است. در چنین شرایطی راه حل استفاده از یک پاور بانک قدرتمند است. خرید بهترین پاور بانک پرقدرت، کمک می کند تا در مسافرت و محیط هایی که به پریز برق دسترسی ندارید، دیگر نگران خاموش شدن موبایل خود نباشید. در این مقاله از وب سایت گوشی چی به سراغ معرفی بهترین پاوربانک ها برای شارژ لپ تاپ و انواع گوشی و لوازم جانبی رفته ایم. در این مقاله با ما همراه باشید تا با قیمت پاور بانک شیائومی، سامسونگ، اپل و غیره نیز آشنا شوید.

نکات مهم در هنگام خرید بهترین پاوربانک

برای خرید بهترین پاور بانکی که هم نیازهای شما را برطرف کند و هم متناسب با بودجه شما باشد، باید نکاتی را که در این بخش می گوییم در نظر داشته باشید. از جمله عوامل تعیین کننده قیمت پاوربانک ها، ظرفیت شارژدهی آنهاست. اگر در محیط های خارج از خانه نیاز زیادی به پاور بانک ندارید، خرید پاور بانک های با ظرفیت کمتر مناسب تر است زیرا قیمت کمتری دارند. اما اگر از آن دست افرادی هستید که همواره در سفر هستند و دسترسی زیادی به پریز برق ندارند، توصیه می کنیم از پاور بانک های استفاده کنید که حجم باتری زیادی داشته باشد.

نکات مهم در هنگام خرید بهترین پاوربانک

ظرفیت و حجم پاور بانک

برای خرید پاور بانک لپ تاپ و گوشی، حتماً به حجم و ظرفیت آن توجه داشته باشید. کمپانی های تولید کننده پاور بانک های مختلف با حجم و ظرفیت متفاوت تولید کرده اند. در حال حاضر پاور بانک های ۱۰۰۰۰ و ۲۰ هزار طرفداران زیادی دارند. البته توجه داشته باشید که با افزایش ظرفیت پاور بانک حجم و وزن آن نیز تا حدودی افزایش پیدا می کند.

جنس بدنه و ظاهر پاور بانک

از دیگر نکاتی که هنگام خرید بهترین پاور بانک، باید به آن توجه داشته باشید جنس بدنه و ظاهر آن است. در حال حاضر اغلب پاور بانک های موجود در بازار ظاهر یکسان و کم و بیش مشابهی دارند. اغلب این پاور بانک ها ظاهره مستطیل شکل با ابعاد یکسان دارند. این موضوع درباره پاور بانک اپل و بهترین پاور بانک شیائومی، سامسونگ و دیگر برندها صدق می کند. در واقع همه این کمپانی ها پاور بانک های خود را با ظاهری کمابیش یکسان طراحی کرده اند. این در حالی است که از نظر کیفیت قیمت و نوع اتصالات تفاوت های بین آنها وجود دارد.

نوع اتصالات

از دیگر مواردی که در راهنمای خرید بهترین پاور بانک گوشی چی، باید به آن توجه کنید نوع اتصالات موجود است. اگر قصد دارید چند دستگاه مختلف مثل هندزفری، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی موبایل را به صورت همزمان با پاور بانک خود شارژ کنید. باید به سراغ گزینه هایی که تعداد پورت خروجی متنوعی دارند بروید. اغلب پاور بانک های موجود در بازار پورت usb دارند که اکثر دستگاه ها را می توان با آن شارژ کرد. البته در حال حاضر بیشتر از درگاه تایپ سی استفاده می شود. پس اگر پاور بانک شما دارای درگاه تایپ سی باشد، گزینه مناسبی به شمار می رود.

فناوری های شارژ

بهترین پاور بانک فست شارژ کدام است؟ یکی از نکاتی که هنگام خرید بهترین پاور بانک فست شارژ، باید به آن توجه داشته باشید فناوری های شارژ می باشد. در گذشته پاور بانک ها قابلیت های شارژ متنوع و سریع نداشتند. اما در حال حاضر کمپانی های تولید کننده پاور بانک هایی طراحی کرده اند که از قابلیت فست شارژ استفاده می کند. خرید پاور بانک فست شارژ برای کسانی که به دنبال شارژ دستگاه های پرقدرت تر مثل لپ تاپ هستند، اهمیت دارد.

بهترین پاور بانک فست شارژ کدام است؟

قابلیت شارژ بی سیم

از دیگر مواردی که قبل از خرید بهترین پاوربانک شیائومی و سامسونگ و دیگر برندها باید در نظر داشته باشید، قابلیت شارژ بی سیم است. این قابلیت روی قیمت پاور بانک ۱۰۰ هزار میلی آمپر اثر می گذارد و باعث افزایش قیمت آن می شود. در حال حاضر پاور بانک های میان رده در بازار از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار نیستند. اگر به دنبال پاور بانک با قابلیت شارژ بیسیم هستید باید از پاور بانک های پرچمدار استفاده کنید. در حال حاضر محصولاتی مثل هندزفری های بلوتوثی و آیفون های ۱۲ به بالا را می توان با استفاده از قابلیت شارژ بی سیم، شارژ کرد.

نوع باتری

پاور بانک ها از باتری های قدرتمند لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری استفاده می کنند. نوع باتری هم از جمله عوامل تاثیرگذار روی قیمت پاور بانک است. اگر به دنبال خرید پاور بانک گوشی چی با کیفیت هستید حتماً به نوع باتری توجه داشته باشید. باتری های لیتیوم یونی ارزان تر هستند و طول عمر بیشتری دارند. بسیاری از کمپانی ها از این نوع باتری استفاده می کنند. باتری های لیتیوم پلیمری در مقابل مشکلاتی مثل نشت یا باد کردن امنیت بیشتری دارند. اما در عمل تفاوت زیادی بین این دو نوع باتری وجود ندارد. با این حال اگر به دنبال خرید پاور بانک با ابعاد کوچکتر و قطر نازک تر هستید، بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که از باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده اند.

برند و خدمات پس از فروش

چه بخواهیم و چه نخواهیم یکی از موارد بسیار مهمی که هنگام خرید بهترین پاور بانک، باید به آن توجه شود برند و خدمات پس از فروش است. فرقی نمی کند که به دنبال خرید بهترین مارک پاور بانک برای سامسونگ باشید یا بخواهید خریدتان را از دیگر کمپانی ها انجام دهید، به هر حال توجه داشته باشید که کمپانی فروشنده خدمات پس از فروش ارائه کند. در حال حاضر برندهایی مثل اپل، شیائومی، سامسونگ و مک دودو، محصولات متنوع و با کیفیتی دارند اما متاسفانه نماینده رسمی در ایران ندارند و به همین دلیل محصولات آنها با مهلت تست فروخته می شود.

خرید بهترین پاوربانک

جمع بندی خرید بهترین پاور بانک

خرید پاور بانک با کیفیت و با طول عمر بالا آن هم با وجود برندهای متنوعی که در بازار وجود دارد، به دغدغه و چالشی برای کاربران تبدیل شده است. ما در این نوشته از وب سایت گوشی چی تلاش کردیم تا شما را با نکاتی که قبل از خرید بهترین پاور بانک، باید در نظر داشته باشید آشنا کنیم. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین پاور بانک ها را از فروشگاه گوشی چی با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بهار ( سمانه ) دهقانمشاهده نوشته ها

Avatar for بهار ( سمانه ) دهقان

نویشنده و سئوکار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *