بهترین سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

همین چندی پیش بود که با معرفی هوش های مصنوعی مثل Chat GPT، سر و صدای زیادی در دنیای فناوری و دیجیتال به پا شد. از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در بسیاری از مشاغل به وجود آمده و دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست! در حال حاضر شما می توانید بسیاری از کارها را با کمک هوش مصنوعی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام دهید. یکی از این کارها ساخت عکس با هوش مصنوعی است. در این نوشته از وب سایت گوشی چی قصد داریم شما را با چند سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی که سر و صدای زیادی به پا کرده اند، آشنا کنیم.

آشنایی با تصویر سازی هوش مصنوعی

فرقی نمی کند که در زمینه طراحی گرافیک دانش و مهارتی داشته باشید یا نه، در حال حاضر با کمک هوش مصنوعی و دادن چند دستور ساده می توانید پوسترهای مورد نظرتان را بسازید. به این ترتیب نیازی به کار با برنامه های ادیت و طراحی پروسه های طولانی نیست سایت های ساخت عکس با هوش مصنوعی کمک می کند. تا در کوتاه ترین زمان ممکن عکسی را طراحی کنید که مطابق با استانداردها بوده و بتوانید آن را در پلتفرم های مختلف منتشر کنید. منظور از تصویرسازی با هوش مصنوعی نیز کمک گرفتن از تکنولوژی هوش مصنوعی برای طراحی و ادیت عکس های مختلف است. اگر به دنبال هوش مصنوعی ساخت عکس رایگان هستید این مقاله را از دست ندهید.

وب سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

معرفی وب سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

امروزه طراحی عکس با کیفیت و مطابق استانداردها برای کسب و کارها در پلتفرم های مختلف اهمیت زیادی دارد. اگر بخواهید برای هر پلتفرم خود یک پوستر یا عکس طراحی و منتشر کنید، طبیعتاً باید هزینه زیادی پرداخت کرده و یک یا چند گرافیست و طراح حرفه ای استخدام کنید. این در حالی است که سایت های ساخت عکس با کمک هوش مصنوعی کار شما را آسان کرده اند. امروز حتی می توانیم ادیت عکس با هوش مصنوعی را در مدت زمانی کوتاه انجام دهیم. در حالی که هیچ مهارت و دانشی در رابطه با نحوه ادیت و یا روتوش عکس ها نداریم.

وبسایت  Fotor

وقتی در رابطه با بهترین سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی صحبت می کنیم، یکی از بهترین وب سایت ها وب سایت Fotor است. با داشتن یک گوشی هوشمند می توانید وارد این سایت شده و از امکانات فراوان آن استفاده کنید. این وب سایت حالت های مختلفی از طراحی عکس را در اختیار شما قرار می دهد و این امکان را دارید که متن را به عکس یا عکس را به یک عکس دیگر تبدیل کنید. تمامی این مراحل بدون نیاز به هیچگونه دانش خاصی و توسط هوش مصنوعی انجام می شود.

سایت  DALL-E

شما می توانید یکی از پیشرفته ترین هوش های مصنوعی را در وب سایت DALL-E مشاهده کنید. شرکت معروف  OpenAI طراح و سازنده وب سایت DALL-E است. در واقع شرکت سازنده چت جی پی تی اقدام به سایت هوش مصنوعی عکس کرده و به این ترتیب کاربران می توانند از طریق آن تصاویر با کیفیتی طراحی کنند. برای این که بتوانید از این وب سایت خروجی خوبی بگیرید دستورات اولیه را کوتاه و مختصر بنویسید و از وارد کردن توضیحات طولانی خودداری کنید.

وبسایت  Midjourney

اگر به دنبال ادیت عکس با هوش مصنوعی هستید و می خواهید از یک سایت هوش مصنوعی عکس آینده با کیفیت استفاده کنید، بدون شک سایت Midjourney قابل اعتماد خواهد بود. بعد از اعمال دستور در کوتاه ترین زمان ممکن این وب سایت درخواست شما را اجرا می کند. البته این هوش مصنوعی ایرادات کوچکی دارد به عنوان مثال برخی از مواقع شاهد تصاویر بی کیفیتی به عنوان خروجی هستیم.

تکنولوژی هوش مصنوعی پایتون

وبسایت StarryAI

مورد بعدی برای ساخت عکس با هوش مصنوعی، سایت StarryAI است که مبتنی برهوش مصنوعی بوده و و همه کاربران اندروید و آیفون، می توانند از خدمات این سایت استفاده کنند. کار با این سایت بسیار راحت است و از آن می توان به عنوان  یک مولد NFT هم استفاده کرد.

وبسایت Big sleep

در بین سایت های هوش مصنوعی ساخت عکس، به وبسایت Big sleep برمی خوریم که قدرتش از آن جهت بالاست که بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی پایتون ساخته شده است. گزینه های متنوع، رابط کاربری آسان، در کنار گزینه های متنوع، این سایت را در بین 10 وبسایت برتر، برنامه ساخت عکس با هوش مصنوعی قرار داده است.

وبسایت  Craiyon

یکی از دلایل این که می توانید به وب سایت Craiyon اعتماد کنید این است که سازندگان آن مهندسان گوگل هستند. کار با این سایت پیچیدگی خاصی ندارد و شما از همان ابتدا باید خواسته های خود را در قالب یک دستور برای سایت بنویسید تا عکس مورد نظرتان طراحی شود. این سایت یکی از گزینه های خوب برای ساخت عکس با هوش مصنوعی است و تصاویر را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. همچنین اگر به دنبال یک برنامه هوش مصنوعی عکس برای اندروید یا آیفون هستید نیز می توانید از این وب سایت ها استفاده کنید. چرا که این وب سایت ها در مرورگر گوشی های موبایل نیز باز می شود و کار طراحی تصاویر را انجام می دهند.

وبسایت Photosonic

یکی دیگر از سایت های مناسب برای طراحی انواع عکس، وبسایت Photosonic است. البته این سایت خدمات را به صورت رایگان تنها تا ۱۰ عکس انجام  می دهد. خوشبختانه مالکیت هر یک از این عکس ها هم برای هر گونه استفاده تجاری با شما خواهد بود.

هوش مصنوعی عکس اینده

وبسایت Dream Studio

اگر از وب سایت Dream Studio برای طراحی و ساخت عکس کمک بگیرید. شاهد نتایج خارق العاده ای خواهید بود. یکی از نقاط قوت این سایت سرعت عمل بالای آن است. کاربران تنها چند ثانیه بعد از تایپ کردن توضیحاتشان عکس مورد نظر را دریافت می کنند. همانطور که گفتیم این تصاویر خروجی این وب سایت با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود و کاربران از شدت دقت و کیفیت آن شگفت زده خواهند شد. از طرف شما می توانید طراحی لوگوی سه بعدی را به این سایت محول کنید و شاهد نتایج بی نظیری باشید ناگفته نماند که دسترسی به خدمات این سایت برای کاربران کاملاً رایگان است.

جمع بندی سایت هوش مصنوعی عکس

ما در این نوشته تلاش کردیم تا تعدادی از بهترین سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم. یکی از بهترین راه ها برای تولید محتوای با کیفیت، جذب مخاطب و در عین حال کنترل هزینه ها کمک گرفتن از هوش مصنوعی در زمینه هایی مثل طراحی عکس است. اگر در این زمینه سوال یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان گوشیچی تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

بهار ( سمانه ) دهقانمشاهده نوشته ها

Avatar for بهار ( سمانه ) دهقان

نویشنده و سئوکار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *