آیا سوالی دارید؟ از ما بپرسید

 
اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول

و پاسخ به سوالات متداول
چگونه میتوانم ثبت سفارش انجام دهم؟

از طریق سایت و تماس مستقیم با شماره 09170404585 

شرایط گارانتی گوشی ها به چه صورت است؟

شرایط گارانتی گوشی ها مطابق دستور العمل درج شده روی کارت گارانتی یا برچسب گارانتی میباشد.
اطلاعات لازم شامل مشخصات گوشی ،نحوه فعالسازی کد ریجستری و نشانی و شماره تماس شرکت گارانتی روی کارت یا برچسب گارانتی درج شده است
و ودر صورت نیاز شما به خدمات گارانتی، کلیه خدمات گارانتی فقط از طریق شرکت وارد کننده محصول قابل پیگیری میباشد.

فعالسازی گوشی ها چگونه انجام می شود؟

با شماره گیری کد #7777* و سپس انتخاب گزینه فعالسازی و وارد کردن IMEI دستگاه و وارد کردن کدفعالسازی ۶رقمی درج شده روی برچسب یا کارت گارانتی میتوانید گوشی خود را فعالسازی کنید.

چگونه انتقال مالکیت انجام دهم؟

با شماره گیری #7777* و سپس گزینه گزینه انتقال مالکیت با آگاهی از شماره مبدا و مقصد میتوانید انتقال مالکیت انجام دهید.

برای خرید در گوشی چی حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله ، شما با وارد کردن شماره تلفن می توانید در وبسایت گوشیچی عضو شوید.

میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله ، برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09170404585 تماس بگیرید.

چطور آدرسم را در حساب کاربری ثبت کنم؟

از طریق ورود به پنل کاربری و تغییر پروفایل

چگونه میتوانم سفارشم را حضوری دریافت کنم؟

برای دریافت حضوری کالای خود باید به فروشگاه که آدرس آن در سایت درج شده است مراجعه کنید. (فارس/شیراز/چهارراه زند /خیابان توحید/مرکز تجاری شهر طبقه زیرزمین(فروشگاه گوشیچی)

رمز عبور خود را فراموش کرده ام،چگونه میتوانم رمز خود را بازیابی کنم؟

با اطلاع از ایمیل یا شماره تلفنی هنگام ثبت نام وارد کرده اید و با کلیک بر روی (رمز خود را فراموش کرده ام) به راحتی میتوانید رمز را بازیابی کنید.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه "سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  جزییات سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی مشاهده فاکتور تصویر فاکتور را دریافت کنید.

آیا امکان افزودن کالا به سفارش قبل وجود دارد؟

درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید ، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید و روی ادامه فرآیند خرید کلیک کنید.

شرایط و هزینه ارسال کالا ها به چه صورت است؟

ارسال کالا ها از طریق پست انجام میشود و بین ۳ تا ۷ روز کاری ممکن است طول بکشد. هزینه ارسال در آخر خرید به شما اعلام میشود. در صورت تمایل ، امکان ارسال کالا با اتوبوس ، تاکسی و پست نیز وجود دارد.

شرایط و هزینه ارسال کالا ها به چه صورت است؟

ارسال کالا ها از طریق پست انجام میشود و بین ۳ تا ۷ روز کاری ممکن است طول بکشد. هزینه ارسال در آخر خرید به شما اعلام میشود. در صورت تمایل ، امکان ارسال کالا با اتوبوس ، تاکسی و پست نیز وجود دارد.

سوالات دیگر

سوالات عمومی  

چگونه میتوانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه فعالسازی گارانتی چگونه است؟

از هنگامی که شما گوشی را روشن میکنید،گارانتی گوشی نیز شروع میشود.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت گوشی چی شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چگونه مشخصات و قیمت گوشی ها را با هم مقایسه کنم؟

با کلیک بر روی گزینه مقایسه میتوانید کالا های مدنظر خود را مقایسه کنید.

چقدر طول میکشد کالا پس از ثبت سفارش به دست من برسد؟

بین ۳ تا ۷ روز کاری ارسال سفارشات از طریق پست زمان بر است.

چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم؟

در آخر ثبت سفارش قسمتی به نام کد تخفیف وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

پیش از خرید کالا چگونه میتوانم از اینکه کالا ساخت کجاست اطلاع پیدا کنم؟

بر روی کارتن گوشی ها توضیحات کامل اعمم از ساخت چه کشوری و اصل بودن کالا مشخص است.

آیا میتوانم از پارت نامبر محصولات اپل ارائه شده در وبسایت اطلاع پیدا کنم؟

بله در عنوان و مشخصات محصولات اپل پارت نامبر کامل قید شده است.

آیا قیمت محصولات در سایت گوشی چی به روز هستند؟

بله، تیم پشتیبانی سایت گوشی چی مدام در حال به روز رسانی قیمت ها و اطلاعات هستند.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت گوشی چی امن است؟

بله، درگاه پرداخت اینترنتی سایت گوشی چی زیر نظر اینماد می باشد.

با استفاده از کارت کدام بانک ها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

هر کارت بانکی که عضو شبکه شتاب باشد و قابلیت پرداخت اینترنتی را نیز داشته باشد، میتوان استفاده کرد.

اگر محصولی که سفارش دادم طی حمل و نقل آسیب ببیند چطور از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش گوشی چی اطلاع داده دهید.

چطور با شرکت گارانتی محصول تماس بگیرم؟

روی کارت یا لیبل گارانتی گوشی تلفن و آدرس شرکت گارانتی نوشته شده است.

محصولاتی که قیمت ندارد آیا موجود است ؟

جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول با شماره 09170404585 تماس حاصل فرمائید .

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.