آیا سوالی دارید؟ از ما بپرسید
سوالات متداول
و پاسخ به سوالات متداولاز طریق سایت و تماس مستقیم با شماره 09170404585
شرایط گارانتی گوشی ها مطابق دستور العمل درج شده روی کارت گارانتی یا برچسب گارانتی میباشد.
اطلاعات لازم شامل مشخصات گوشی ،نحوه فعالسازی کد ریجستری و نشانی و شماره تماس شرکت گارانتی روی کارت یا برچسب گارانتی درج شده است
و ودر صورت نیاز شما به خدمات گارانتی، کلیه خدمات گارانتی فقط از طریق شرکت وارد کننده محصول قابل پیگیری میباشد.
با شماره گیری کد #7777* و سپس انتخاب گزینه فعالسازی و وارد کردن IMEI دستگاه و وارد کردن کدفعالسازی ۶رقمی درج شده روی برچسب یا کارت گارانتی میتوانید گوشی خود را فعالسازی کنید.
با شماره گیری #7777* و سپس گزینه گزینه انتقال مالکیت با آگاهی از شماره مبدا و مقصد میتوانید انتقال مالکیت انجام دهید.
بله ، شما با وارد کردن شماره تلفن می توانید در وبسایت گوشیچی عضو شوید.
بله ، برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09170404585 تماس بگیرید.
از طریق ورود به پنل کاربری و تغییر پروفایل
برای دریافت حضوری کالای خود باید به فروشگاه که آدرس آن در سایت درج شده است مراجعه کنید. (فارس/شیراز/چهارراه زند /خیابان توحید/مرکز تجاری شهر طبقه زیرزمین(فروشگاه گوشیچی)
با اطلاع از ایمیل یا شماره تلفنی هنگام ثبت نام وارد کرده اید و با کلیک بر روی (رمز خود را فراموش کرده ام) به راحتی میتوانید رمز را بازیابی کنید.
با ورود به صفحه "سفارش های من و انتخاب گزینه ی جزییات سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی مشاهده فاکتور تصویر فاکتور را دریافت کنید.
درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید ، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید و روی ادامه فرآیند خرید کلیک کنید.
ارسال کالا ها از طریق پست انجام میشود و بین ۳ تا ۷ روز کاری ممکن است طول بکشد. هزینه ارسال در آخر خرید به شما اعلام میشود. در صورت تمایل ، امکان ارسال کالا با اتوبوس ، تاکسی و پست نیز وجود دارد.
ارسال کالا ها از طریق پست انجام میشود و بین ۳ تا ۷ روز کاری ممکن است طول بکشد. هزینه ارسال در آخر خرید به شما اعلام میشود. در صورت تمایل ، امکان ارسال کالا با اتوبوس ، تاکسی و پست نیز وجود دارد.
سوالات دیگر
سوالات عمومی
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از هنگامی که شما گوشی را روشن میکنید،گارانتی گوشی نیز شروع میشود.
وارد سایت گوشی چی شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
با کلیک بر روی گزینه مقایسه میتوانید کالا های مدنظر خود را مقایسه کنید.
بین ۳ تا ۷ روز کاری ارسال سفارشات از طریق پست زمان بر است.
در آخر ثبت سفارش قسمتی به نام کد تخفیف وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.
بر روی کارتن گوشی ها توضیحات کامل اعمم از ساخت چه کشوری و اصل بودن کالا مشخص است.
بله در عنوان و مشخصات محصولات اپل پارت نامبر کامل قید شده است.
بله، تیم پشتیبانی سایت گوشی چی مدام در حال به روز رسانی قیمت ها و اطلاعات هستند.
بله، درگاه پرداخت اینترنتی سایت گوشی چی زیر نظر اینماد می باشد.
هر کارت بانکی که عضو شبکه شتاب باشد و قابلیت پرداخت اینترنتی را نیز داشته باشد، میتوان استفاده کرد.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش گوشی چی اطلاع داده دهید.
روی کارت یا لیبل گارانتی گوشی تلفن و آدرس شرکت گارانتی نوشته شده است.
جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول با شماره 09170404585 تماس حاصل فرمائید .