خرید هدفون بی سیم

از زمانی که گوشی موبایل اختراع شد تا همین امروز، یکی از لوازم جانبی پرفروش، هندزفری های بلوتوثی یا هدفون ها بوده اند. هدفون ها در کنار گوشی های موبایل سیر تکاملی خود را طی کرده و تنوع زیادی دارند. همین تنوع زیاد باعث شده تا بسیاری از افراد در زمینه خرید هدفون بی سیم یا باسیم، بین برندها و مدل های مختلف سردرگم شوند. ما در این نوشته از وب سایت گوشی چی یک راهنمای خرید هدفون بی سیم در اختیار شما قرار داده ایم. در این مقاله بهترین هدفون بلوتوثی و هدست ها را به شما معرفی می کنیم. همچنین مهمترین نکاتی که قبل از خرید هدفون باسیم و بی سیم باید به آن توجه داشته باشید، را یادآوری خواهیم کرد.

نکاتی برای خرید هدفون بی سیم و با سیم

اگر سری به فروشگاه های موبایل بزنید متوجه می شوید همان قدر که تلفن های همراه تنوع دارند، هدفون ها هم متنوع هستند. در این بین احتمالاً سردرگم می شوید و با خود می گویید کدام مدل برای من مناسب تر است؟ در این راهنمای خرید هدفون بی سیم و باسیم از گوشی چی، قصد داریم تا حد امکان کار شما را برای خرید بهترین هدفون بلوتوثی و انواع هدست آسان کنیم.

هدف شما از خرید هدفون چیست؟

برای اولین قدم این سوال را از خودتان بپرسید برای چه کاری می خواهید هدفون خریداری کنید؟ خرید هندزفری بلوتوثی و انواع هدفون با توجه به برندها و تنوع زیاد آن کاری چالش برانگیز است. این که بدانید با چه هدفی قصد خرید هدفون دارید تا حدودی کار را برای شما آسان تر می کند. مثلاً به عنوان یک راهنمای خرید هدفون برای موسیقی شنیدن هنگام ورزش، باید هدفونی خریداری کنید که سبک باشد. و در عین حال صدای موزیک از گوشی های آن در محیط اطراف شنیده نشود تا شما بتوانید با خیالی آسوده در محیط های مختلف مثل باشگاه موسیقی گوش کنید. این در حالی است که اگر هدف شما کارهای حرفه ای تر باشد باید به سراغ خرید هدفون های حرفه ای تر بروید.

کیفیت پخش صدا

از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید هدفون بی سیم یا باسیم باید به آن توجه کنید کیفیت پخش صدای دستگاه مورد نظر است. البته توجه کنید که هیچ مدل هدفونی در این زمینه کامل و بی نقص نیست. اما شما می توانید با توجه به این که چه توقعی از کیفیت پخش صدا دارید هدفون های با کیفیتی پیدا کنید. خرید هدفون بی سیم شیائومی، سامسونگ و برندهای مطرح این حوزه برای کسانی که به دنبال کیفیت پخش صدا هستند، مناسب است.

نکاتی برای خرید هدفون بی سیم و با سیم

کیفیت مکالمه

از دیگر ویژگی هایی که هنگام خرید هدفون دور گردنی و دیگر انواع هدفون، باید به آن توجه کنید کیفیت مکالمه است. چرا که بسیاری از افراد علاقه دارند هنگامی که در حال پیاده روی، رانندگی و کارهای دیگر هستند تماس های خود را پاسخ دهند. به خصوص اگر اهل برگزاری جلسات آنلاین هستید، کیفیت مکالمه اهمیت زیادی دارد. لذا باید به دنبال خرید هدفون های میان رده و یا پرچم دار و گران قیمت تر باشید.

باتری و شارژدهی

یکی از مهمترین نقاط ضعف هدفون بی سیم در مقایسه با انواع هدفون ها و هندزفری های سیمی، نیاز همیشگی آنها به باتری و شارژر است. لذا یکی از فاکتورهایی که باید در نظر بگیرید میزان شارژدهی و طول عمر باتری است. توجه داشته باشید هدفون ها و هندزفری هایی که شارژدهی بیشتری دارند معمولاً به دلیل باتری بزرگتر وزن سنگین تری دارند. بنابراین شما باید بین وزن سبک تر یا شارژدهی بیشتر یکی را انتخاب کنید. از طرفی سرعت شارژ شدن هندزفری و هدفون نیز اهمیت زیادی دارد.

دکمه ها و امکانات لمسی

در حال حاضر کمپانی های مختلف هدفون ها و هندزفری های بلوتوثی با کیفیت و متنوعی طراحی کرده اند. شما هم به دنبال راهنمایی خرید هدفون روگوشی هستید و می خواهید هدفونی با کیفیت خریداری کنید. به امکانات لمسی و فناوری های استفاده شده در آن نیز توجه داشته باشید. هدفون ها و هندزفری های ارزان تر معمولاً فقط دکمه هایی دارند که امکان توقف یا رد کردن آهنگ را به کاربر می دهد. نمونه های توسعه یافته تر و گران قیمت تر، امکانات بیشتری مثل فعال کردن دستیار صوتی، کم و زیاد کردن صدا، غیر فعال کردن نویز و امکان تماس بدون استفاده از گوشی را فراهم کرده اند. بنابراین اگر به امکانات پیشرفته تر نیاز دارید باید به قیمت هدفون بی سیم و باسیم نیز توجه داشته باشید.

معرفی برخی از هدفون های پرفروش دنیا

معرفی برخی از هدفون های پرفروش دنیا

اگر به دنبال خرید هدفون باکیفیت و بی سیم هستید، باید به دقت به گزینه های مختلف بازار نگاه کنید. در این مقاله، تعدادی از بهترین هدفون های بی سیم بازار را به شما معرفی می کنیم.

  • اولین گزینه، هدفون بی سیم Sony WH-1000XM4 است. این هدفون با کیفیت صدای بسیار بالا و قابلیت لغو نویز فوق العاده ای از خود برخوردار است. همچنین، باطری قدرتمند آن، به شما اجازه می دهد تا به مدت طولانی از آن استفاده کنید.
  • گزینه دوم، هدفون بی سیم Bose QuietComfort 35 II است. این هدفون با کیفیت صدای بسیار عالی و قابلیت لغو نویز فوق العاده ای از خود برخوردار است. همچنین، طراحی زیبای آن و وزن سبک آن، به شما اجازه می دهد تا به راحتی از آن استفاده کنید.
  • گزینه سوم، هدفون بی سیم Jabra Elite 85h است. این هدفون با کیفیت صدای بسیار خوب و قابلیت لغو نویز عالی از خود برخوردار است. همچنین، باطری قدرتمند آن، به شما اجازه می دهد تا به مدت طولانی از آن استفاده کنید.
  • گزینه چهارم، هدفون بی سیم Sennheiser Momentum 3 Wireless است. این هدفون با کیفیت صدای بسیار بالا و قابلیت لغو نویز عالی از خود برخوردار است. همچنین، طراحی زیبای آن و وزن سبک آن، به شما اجازه می دهد تا به راحتی از آن استفاده کنید.

خرید بهترین هدفون، هدست و هندزرفری بلوتوثی

البته در حال حاضر، مدل های متنوع تر و با قیمت مناسب تری نیز در بازار ایران و فروشگاه گوشی چی موجود است. با توجه به این گزینه های مختلف، می توانید به راحتی هدفون بی سیم باکیفیت مناسب خود را پیدا کنید. با خرید هدفون باکیفیت، می توانید از کیفیت صدای بسیار بالا و تجربه شنیداری عالی لذت ببرید.

جمع بندی خرید بهترین هدفون، هدست و هندزرفری بلوتوثی

خرید بهترین هدفون بیسیم یا باسیم بسته به توقعات و نیاز شما متفاوت است. ما در قالب این راهنمای خرید هدفون تلاش کردیم تا ویژگی ها و نکاتی را که قبل از خرید هدفون و باید به آن توجه داشته باشید ذکر کنیم. در حال حاضر شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین هدفون و انواع هدست های حرفه ای و گیمینگ را از فروشگاه گوشی چی تهیه کنید. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت هدفون و پرسیدن دیگر سوالات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهار ( سمانه ) دهقانمشاهده نوشته ها

Avatar for بهار ( سمانه ) دهقان

نویشنده و سئوکار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *