تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ چیست؟

همه ما کمابیش با محصولات برند سامسونگ آشنایی داریم. این غول تولید محصولات دیجیتال که در حوزه موبایل هم حرف های زیادی برای گفتن دارد، دو خط تولید مجزای M و A دارد که مسئول تولید مدل های میان رده و اقتصادی سامسونگ هستند. بسیاری از کاربران می خواهند بدانند فرق سری M و A سامسونگ در چیست؟ و می پرسند سری M سامسونگ رو بخرم یا سری a؟ کدام یک بهتر است؟ در این مقاله از مجله گوشیچی به بررسی تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ پرداختیم. با ما همراه باشید تا با بهترین گوشی سری m سامسونگ و بهترین گوشی سامسونگ سری a آشنا شوید.

بررسی تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ

بر اساس آنچه که کمپانی سامسونگ گفته، خط تولید سری M و A یک کلاس پایین تر از گوشی های پرچمدار قرار گرفته است. M بر گرفته از کلمه «Millennials» به معنی هزاران سال است و  A هم در واقع جانشین خط تولید سری قدیمی J می باشد. طبیعتاً کمپانی سامسونگ، اهداف مشخصی از راه اندازی خط تولید سری M و A داشته است و در همین راستا نیز سیاست های متفاوتی در ساخت هر سری اتخاذ می کند.

مقایسه تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ به ما نشان می دهد که این کمپانی در خط تولید M از باتری های بزرگتر و با کیفیت تر استفاده می کند و تلاش دارد تا از نظر فنی گوشی ها را تقویت کند. به همین دلیل گوشی های سری M سامسونگ معمولاً طول عمر باتری بیشتری دارند و میزان مصرف باتری آنها بهینه تر است. یک فرق سری M و A سامسونگ در این است که گوشی های مدل M از نظر طراحی، ظرافت و قاابیت های سری a را ندارند.

کمپانی سامسونگ از نظر طراحی وقت بیشتری برای مدل های سری a صرف می کند و آپشن های بیشتری برای این سری در نظر گرفته است. کمپانی سامسونگ در خط تولید گوشی های سری a به صفحه نمایش های با کیفیت و زیبا توجه ویژه ای داشته و در طراحی این مدل گوشی ها از دوربین های قدرتمند استفاده می کند. همچنین شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در مدل های جدید سری a هستیم. این ویژگی ها جزو اولین تفاوت سری M و A سامسونگ هستند. ما با مقایسه گوشی های سری a و m سامسونگ به موارد بیشتری نیز برمی خوریم که در ادامه این مقاله آنها را با شما نیز به اشتراک می گذاریم. اگر قصد خرید گوشی سری یا سری M سامسونگ را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. تا بیشتر با فرق سری M و A سامسونگ آشنا شوید.

بررسی تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ

فرق سری M و A سامسونگ

یکی از تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ متریال ساخت آنهاست. با توجه به این که هدف هر دو خط تولید طراحی و توزیع گوشی های اقتصادی است، جای تعجب ندارد که در ساخت گوشی ها از مواد پلاستیکی استفاده شود. کمپانی سامسونگ تلاش کرده تا در ساخت گوشی های سری M و A از مواد پلاستیکی با کیفیتی استفاده کند و به پنل پشتی گوشی ها رنگ و جلوه های خاص ببخشد. با این حال فرقی نمی کند که از گوشی های لاین a استفاده کنید یا قصد خرید سری M سامسونگ را داشته باشید، در هر صورت استفاده از یک بک کاور یا قاب گوشی برای محافظت بیشتر ضروری است.

تاریخچه سری M گلکسی سامسونگ

گوشی های سری M گلکسی سامسونگ قدمت زیادی ندارند. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و مزایای زیاد توانستند در مدت زمانی کوتاه توجه کاربران را به خود جلب کنند. در سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی اولین گوشی های سری M گلکسی سامسونگ بودیم. ویژگی اصلی سری M سامسونگ یعنی باتری های قدرتمند از همان اول توجه کاربران را به خود جلب کرد. مدل های اولیه سری M اس سامسونگ از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بودند.

به طور کلی لاین M سامسونگ در کلاس گوشی های خوش قیمت و میان رده قرار گرفته است. کاربران می توانند در بین مدل های متنوع سری M گوشی های اقتصادی را نیز پیدا کنند. اگر می پرسید کدام سری از گوشی سامسونگ بهتره و بین خرید گوشی های سری M و A سامسونگ تردید دارید. نکات و مقایسه تفاوت سری M و A سامسونگ گوشی چی را با دقت مطالعه کنید.

تاریخچه سری A گلکسی سامسونگ

در این بخش از بررسی تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ به سراغ تاریخچه گوشی های لاین a این کمپانی رفته ایم. سری های A سامسونگ برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ تولید شدند. همانطور که گفتیم گوشی های سری A سامسونگ جایگزینی برای سری گلکسی جی بود. بررسی ها نشان می دهد گوشی هایی که در لاین a سامسونگ تولید می شوند چیزی کمتر از پرچمداران این کمپانی ندارند و بران می توانند با پرداخت هزینه مقرون به صرفه گوشی های با کیفیتی را تهیه کنند. میان رده های خط تولید a سامسونگ از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره مند هستند. که یکی از ویژگی های مورد علاقه بسیاری از کاربران است.

سری M بخریم یا سری A؟

سری M بخریم یا سری A؟

با توجه به نکاتی که درباره تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ گفتیم. باز هم بسیاری از افراد بین خرید گوشی های این دو خط تولید تردید دارند و می پرسند بالاخره گوشی سری a بخریم یا سری M؟ کدام یک بهتر است؟ به طور کلی اگر به دنبال خرید گوشی با باتری و سخت افزار قدرتمند هستید توصیه می کنیم به سراغ گوشی های سری m بروید و اگر علاقمند داشتن گوشی های خوش دست با نمایشگر با کیفیت و صفحه نمایش درخشان و شاداب هستید باید به سراغ گوشی های سری a گلکسی سامسونگ بروید. قیمت گوشی سامسونگ سری M و سری a نیز با یکدیگر متفاوت بوده و شما می توانید برای استعلام قیمت گوشی های سری M سامسونگ و سری a به فروشگاه گوشیچی مراجعه کنید.

جمع بندی تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ

لاین M و A سامسونگ جزو محبوب ترین خط تولیدهای گوشی در دنیاست که همواره تلاش کرده تا گوشی های با کیفیت و خوش قیمتی برای کاربران دنیای موبایل طراحی و تولید کند. ما در این نوشته از مجله گوشی چی تلاش کردیم تا شما را با فرق گوشی های سری a و M سامسونگ آشنا کنیم. اگر برای خرید گوشی های سری m سامسونگ یا سری a سامسونگ سوال یا ابهامی دارید و نیازمند راهنمایی هستید می توانید با کارشناسان و مشاوران گوشی چی تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

بهار ( سمانه ) دهقانمشاهده نوشته ها

Avatar for بهار ( سمانه ) دهقان

نویشنده و سئوکار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *