چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا که روزانه میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند، اسنپ چت است. این اپلیکیشن با قابلیت های متنوعی که دارد توجه بسیاری از کاربران و مخاطبان را به خود جلب کرده و هم اکنون جزو محبوب ترین اپلیکیشن ها برای ثبت انواع عکس و ویدیو است. اگر دوست دارید به خانواده چند میلیونی اسنپ چت بپیوندید این آموزش نصب اسنپ چت در ایران را از دست ندهید. بعد از نصب اسنپ چت می توانید از فیلترهای جذاب و امکانات متنوع آن لذت ببرید.

آموزش نصب اسنپ چت در ایران

اپلیکیشن اسنپ چت یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ثبت انواع فیلم و عکس و انتشار استوری های ۲۴ ساعته است. کاربران می توانند از فیلترهای متنوع این برنامه استفاده کرده و حسابی با آن سرگرم شوند. جالب است بدانید در حال حاضر بیش از ۳۳۲ میلیون کاربر در سراسر جهان از اسنپ چت استفاده می کنند.

چرا آموزش نصب اسنپ چت مهم است؟ آمارها نشان می دهد که بسیاری از مردم دنیا روزانه ۱۴۵ دقیقه از وقت خود را صرف گشت و گذار در رسانه ها و سوشال مدیا می کنند. در این بین اسنپ چت توانسته ۳۰ دقیقه از تایم مردم را به خود اختصاص دهد که عدد قابل توجهی است! اما چطور می توانیم این برنامه جذاب و سرگرم کننده را روی گوشی خود فعال کنیم؟ برای نصب اسنپ چت در ایران در این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش نصب اسنپ چت در ایران

برای راه اندازی اسنپ چت روی گوشی موبایل خود، در قدم اول باید برنامه آن را از پلی استور دانلود کنید. توجه داشته باشید که در تمامی مراحل آموزش نصب اسنپ چت، باید وی پی ان گوشی شما روشن باشد. جهت تکمیل نصب اسنپ چت مراحل زیر را انجام دهید:

  1. بعد از دانلود و نصب اسنپ چت، برنامه آن را باز کنید.
  2. برای ساختن اکانت اسنپ چت جدید، لازم است بر روی Sign Up کلیک کنید. گزینه Log in برای افرادی است که پیش از این حساب اسنپ چت داشته اند و در حال حاضر اطلاعات حساب خود را به یاد دارند.
  3. بعد از این مرحله، از شما خواسته می شود که در بخش First Name نام کوچک و در قسمت Last Name نام خانوادگی تان، را وارد کنید.
  4. بعد از وارد کردن اطلاعاتتان، روی گزینه Sign Up & Accept ضربه بزنید.
  5. در ادامه از شما خواسته می شود که تاریخ تولدتان را در قسمت Birthday به میلادی وارد نمائید. در نظر داشته باشید که سن قانونی استفاده از برنامه اسنپ چت، ۱۳ سال به بالاست و چنانچه سن شما کمتر باشد، سازندگان اسنپ چت توصیه می کنند که از برنامه SnapKidz استفاده کنید.
  6. بخش بعدی، نوبت به تعیین یوزرنیم می رسد. در این بخش باید اسم یا آی دی، غیرتکراری در اسنپ چت انتخاب کنید. دوستانتان از طریق این یوزرنیم می توانند شما را پیدا کنند. از طرفی امکان تغییر این یوزرنیم وجود ندارد، پس اسمی را انتخاب نمائید که با نوع حساب و علائق شما مرتبط باشد.
  7. در ادامه باید یک پسوورد برای حساب اسنپ چت تعیین کنید. بهتر است، رمز عبور شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد.
  8. در مرحله بعد از شما خواسته می شود یک شماره موبایل فعال، وارد کنید.
  9. حال برای شما کد تاییدیه ۶ رقمی ارسال می شود. کد را وارد باکس خالی کرده و روی Continue ضربه بزنید.
  10. در این مرحله باید ثابت کنید ربات نیستید. به این منظور تصاویر مورد نظر را پیدا کرده و در ادامه دوستانتان را به لیست مخاطبین اضافه نمائید. البته با کلیک روی Skip می توانید از این مرحله گذر کنید.

آموزش اصطلاحات رایج اسنپ چت

حال که با نحوه نصب اسنپ چت در ایران آشنا شدید، برای این که بهتر بتوانید با این اپلیکیشن محبوب کار کنید در این بخش با ما همراه باشید تا تعدادی از رایج ترین اصطلاحات دنیای اسنپ چت را به شما آموزش دهیم. آشنایی با اصطلاحات و ویژگی های اسنپ چت کمک می کند تا تعامل بهتری با این اپلیکیشن داشته باشید. لذا در این بخش تعدادی از اصطلاحات کلیدی برنامه اسنپ چت را معرفی می کنیم.

Snap

این گزینه، از همان ابتدا، در دسترس همه کاربران است و امکان ارسال ویدئو را برای دیگران فراهم می کند.

story

استوری ها، در واقع تصاویری هستند که با دوستان اسنپ چتی خود به اشتراک می گذارید. این استوری ها به مدت، ۲۴ ساعت در برنامه قابل دیدن هستند.

آموزش اصطلاحات رایج اسنپ چت

اسنپ ​​استریک

Snapstreak  یا Streak نشان می دهد که چند روز متوالی شما و یکی از دوستانتان، Snap  را به اشتراک می گذارید. این ویژگی با قرار دادن شکلک شعله ای در کنار نام افراد و با شماره ای که نشان می دهد چند روز استریک کردن را ادامه داده اید، نشان داده خواهد شد.

فیلتر

فیلتر اسنپ چت یکی از امکانات جذاب این برنامه است که خیلی از افراد به همین دلیل مشتاق نصب اسنپ چت در ایران هستند.

لنزها

لنزهای اسنپ چت به شما این امکان را می دهد تا جلوه های ویژه، اشیاء و کاراکترهای سه بعدی به عکس یا فیلم های خود اضافه کنید.

اسنپ ​​کد

اسنپ ​​کدها چیست؟ درواقع اسنپ کد، کدهای مشخصی به سبک QR هستند که برای افزودن افراد یا دسترسی به ویژگی ها و محتوا در اسنپ چت اسکن می کنید. در مراحل نصب اسنپ چت در ایران، به صورت خودکار، به هر کاربر یک Snapcode اختصاص داده می شود.

چت

در آموزش نصب اسنپ چت، چت چیست؟ در بخش چت این برنامه امکان ارسال و دریافت پیام را دارید اما  پیام ها پس از مشاهده، ناپدید می شوند.

خاطرات

بخش خاطرات اسنپ چت به عنوان آلبوم عکس شخصی شما در آینده است. شما می توانید در هر زمان خاطرات گذشته را مشاهده کنید.

فعال کردن اسنپ چت

discover

Discover  یک صفحه اسنپ چت است که در آن برندهای معروف و بزرگ، استوری های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. این قابلیت برای کمپانی ها، مشاغل، ناشران و حتی سازندگان محتوا که به دنبال برند سازی و افزایش تعامل هستند، بسیار ایده آل است.

سخن پایانی درباره آموزش نصب اسنپ چت در ایران

برای فعالیت در برنامه اسنپ چت، راه سختی در پیش ندارید. با استفاده از نکاتی که در آموزش نصب اسنپ چت گوشی چی، گفته شد شما می توانید به جمع کاربران میلیونی اسنپ چت بپیوندید و از آن لذت ببرید. همچنین شما می توانید از این برنامه جذاب و سرگرم کننده برای ارتباط با دوستان خود و یا رشد برندتان استفاده نمایید. اگر این مقاله برای شما مفید بوده است آن را با دوستان و اطرافیانتان نیز اشتراک بگذارید تا آنها نیز بدانند چگونه اسنپ چت را فعال کنیم.

بهار ( سمانه ) دهقانمشاهده نوشته ها

Avatar for بهار ( سمانه ) دهقان

نویشنده و سئوکار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *