چهار ویژگی منحصر به فرد ساعت های هوشمند نسبت به گوشی موبایل

  1. قابلیت پوشیدن : ساعت‌های هوشمند را می‌توان به راحتی روی مچ دست قرار داد و به راحتی با داشتنشان به جاهایی که گوشی موبایل دسترسی ندارد رفت و آمد کرد.
  2. سیستم عامل و نرم افزار ویژه : ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل و نرم افزار ویژه‌ای که با گوشی هماهنگ شده است، قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهند که گوشی موبایل نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.
  3. طراحی خاص : ساعت‌های هوشمند در طراحی خود به صورت خلاقانه و منحصر به فرد عمل کرده‌اند و برخلاف گوشی موبایل که همه به شکل و شمایلش شبیه هم هستند، ساعت‌ها به صورت متنوعی و شکیلی طراحی شده‌اند.
  4. اطلاعات بهداشتی : ساعت‌های هوشمند می‌توانند به شکلی طراحی شوند که اطلاعاتی از هدف‌ها و فعالیت‌های تمرینی کاربر را جمع آوری کنند و راهنمایی‌های ضروری را در راستای بهبود وضعیت حساب کاربر بدهند.

همه ما از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنیم، اما ساعت نیز یکی از دستگاه‌های هوشمند است که در حال حاضر از آن استفاده می‌شود. علاوه بر اینکه به شما اجازه می‌دهد تا با خیال راحت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید، ساعت جایگزین مناسبی برای گوشی موبایل است.

 

برای خرید سریع و آسان ساعت هوشمند اینجا کلیک کیند.

 

چرا باید در کنار گوشی از یک ساعت هوشمند استفاده کنیم ؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید از ساعت هوشمند در کنار گوشی موبایل استفاده کنید، از جمله:

  • سطح مقاومت مناسب

ساعت هوشمند قابل استفاده در هر شرایطی است و سطح مقاومت آن بالاتر از گوشی هوشمند است. واژه‌هایی مانند ضدآب، ضدضربه، و ضد گرد و غبار گزینه‌هایی هستند که امروزه بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارند. همچنین، برخی از ساعت‌های هوشمند از یک صفحه لمسی قوی‌تر و مقاوم‌تر تجهیز شده‌اند.

 

  • راحتی در مسافرت و سهولت استفاده

 

ساعت هوشمند با کمک یک بند، کوچک و قابل حمل است و حتی وزن آن نیز بسیار کمتر از گوشی موبایل است. برای مسافرت و انجام امورات روزمره ، ساعت‌های هوشمند مناسب می‌باشند، زیرا از نظر اندازه و ارزانی بهتر از گوشی موبایل هستند.

 

  • گوش‌دادن و کنترل موسیقی

با ساعت هوشمند می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی راه بروید و در صورت تمایل آهنگ را تغییر بدهید. همچنین قادر به کم و زیاد کردن صدای آهنگ خواهید بود. این کار علاوه بر این که بسیار هیجان انگیز است در مصرف باتری گوشی شما نیز صرفه جویی می‌کند به این معنا که نیازی نیست تمامی کارها را با گوشی انجام دهید. علاوه بر این اگر باتری موبایلتان رو به اتمام است می‌توانید با هدفون بی‌سیم خود به ساعت  متصل شده و به‌راحتی آهنگ گوش دهید.

  • نظارت بر اطلاعات شخصی

 

یکی دیگر از دلایل استفاده از ساعت هوشمند، این است که به شما کمک می‌کند تا از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید. از آنجا که ساعت در مچ دست شماست و به طور معمول از یک پسورد برای دسترسی به آن استفاده می‌شود، خطر دسترسی به داده‌های شما از دسترسی سایرین محافظت می‌شود.

 

  • کمک به بهبود سلامتی

 

بعضی از ساعت‌های هوشمند با ویژگی‌هایی مانند شمارش گام، شمارش کالری‌های مصرفی، دنبال کردن مرحله‌های خواب و تمرینات ورزشی، به بهبود سلامت شما کمک می‌کنند. این علاوه بر کمک به بهبود سلامتی شما، باعث کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن نیز می‌شود و حتی در زمان های خطر با مرکز فوریت های پزشکی تماس برقرار میکند .

 

  • مدیریت بهتر وقت

 

با ساعت های هوشمند، می توانید برنامه های خود را بهتر مدیریت کنید. این تلفن همراه جیبی می تواند به شما کمک کند تا از زمان خود بهینه استفاده کنید، برنامه های خود را مدیریت کنید و فعالیت های خود را بر اساس دسترسی به اطلاعات بیشتر برنامه ریزی کنید.

 

  • طراحی بهتر

 

ساعت های هوشمند طراحی جدید تر و جذاب تری دارند که به نظر بزرگتر و قابل توجه تر می آیند. همچنین ،مدل های مختلفی در انتخاب رنگ، مواد و خوشه برای شناور شماست.

  • یادآوری ها

 

ساعت های هوشمند می توانند به ما یاد آوری هایی راجع به رویداد هایی مانند رویداد های روزی و تولد روزانه ما دهند.

 


پرسش‌های متداول

 

چرا استفاده از ساعت هوشمند مهم است؟

ساعت هامی‌توانند کارهای زیادی را انجام دهند که گوشی  موبایل شما قادر به انجام آن نیست. از مزایای آن می‌توان به ردیابی ضربان قلب، خواب، فعالیت و ویژگی‌های گسترده تناسب‌اندام اشاره کرد. همچنین می‌توانید موسیقی پخش کنید و تماس و پیامک‌های خود را دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید.

 

آیا ساعت برای سلامتی مفید است؟

بله. باتوجه‌به سنسورهای گسترده‌ای که در اختیار شما قرار داده می‌شود، به‌راحتی می‌توانید از وضعیت سلامت و بدن خود آگاه شوید. به‌علاوه این دستگاه، با یادآوری منظم اهداف روزانه و پیشبرد اهداف خود پس از رسیدن به آن‌ها، آمادگی جسمانی کاربر را به‌خوبی کنترل می‌کند.

آیا می‌توانم موبایلم را در خانه بگذارم و از ساعت هوشمندم استفاده کنم؟

اگر ساعت شما از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، هنگامی که هم گوشی و هم گجت پوشیدنی شما به اینترنت متصل باشند، در هر فاصله‌ای قادر به استفاده از آن‌ها خواهید بود. توجه داشته باشید که تمامی ساعت‌ها نمی‌توانند به وای‌فای متصل شوند و قادر به پشتیبانی از این ویژگی نخواهند بود.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *